منو

شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط استفاده از خدمات سایت رزین کالا

به سایت رزین کالا خوش آمدید! استفاده از این سایت و خدمات آن منوط به پذیرش و رعایت شرایط و ضوابط زیر است. لطفاً پیش از استفاده از خدمات سایت، این موارد را به دقت مطالعه فرمایید.

1. پذیرش شرایط

با ورود و استفاده از سایت رزین کالا، شما موافقت خود را با این شرایط و ضوابط اعلام می‌کنید. اگر با هر یک از این شرایط موافق نیستید، لطفاً از خدمات ما استفاده نکنید.

2. تغییرات در شرایط

رزین کالا حق دارد هر زمان که لازم بداند، شرایط و ضوابط را به‌روزرسانی کند. تغییرات اعمال شده از لحظه انتشار بر روی سایت، معتبر هستند. پیشنهاد می‌شود که کاربران به طور منظم این صفحه را بازبینی کنند تا از تغییرات مطلع شوند.

3. استفاده مجاز

شما متعهد می‌شوید که از سایت رزین کالا تنها برای مقاصد قانونی استفاده کرده و به هیچ وجه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به اقدامات غیرقانونی، تقلبی، یا آسیب‌رسان نپردازید.

4. مالکیت معنوی

تمامی محتوای موجود در سایت، شامل متن‌ها، تصاویر، لوگوها، و طراحی‌ها متعلق به رزین کالا می‌باشد و هرگونه استفاده غیرمجاز از این موارد، پیگرد قانونی دارد.

5. حریم خصوصی

اطلاعات شخصی شما که در طول استفاده از سایت جمع‌آوری می‌شود، تحت پوشش سیاست حریم خصوصی ما قرار دارد. ما متعهد به حفاظت از اطلاعات شما هستیم و این اطلاعات تنها به منظور ارائه خدمات بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

6. ارتباط با ما

در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به پشتیبانی، می‌توانید از طریق ایمیل، تلگرام، یا شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید:

  • ایمیل: [email protected]
  • آیدی تلگرام: hrk_support
  • شماره تماس: 09333377288

7. محدودیت مسئولیت

رزین کالا تحت هیچ شرایطی مسئولیت خسارت‌های ناشی از استفاده یا عدم توانایی استفاده از خدمات سایت را بر عهده نمی‌گیرد. کاربران با قبول این شرایط، رضایت خود را از تمامی ریسک‌های مرتبط با استفاده از سایت اعلام می‌کنند.

8. قوانین و مقررات مرتبط

کاربران متعهد به رعایت کلیه قوانین و مقررات محلی، ملی و بین‌المللی هستند که ممکن است بر استفاده از سایت و خدمات آن تأثیر بگذارد.

9. لغو و فسخ

رزین کالا این حق را دارد که در هر زمان و به هر دلیلی دسترسی شما به سایت را محدود، معلق یا لغو کند.

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه رزین کالا
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
فروشگاه رزین کالا